Sałatka Oszustka


Sałatka Oszustka.

A dlaczego oszustka ? A dlatego ,że jest szybka i smaczna :) i zawiera na prawdę niewielką ilość składników :) taka oszukana ale smaczna i szybka :)

Składniki:

  • 250 g makaronu 
  • groszek z marchewką i kukurydzą - użyłam mieszankę warzyw firmy Jamar
  • 1 duża cebula
  • 2 kiszone ogórki
  • majonez
  • 2 łyżki musztardy
  • sól, pieprz

Wykonanie: Gotujemy makaron, odcedzamy, wsypujemy do miski, następnie dodajemy mieszankę warzyw, pokrojoną w kostkę cebulę, ogórek, dodajemy majonez, musztardę, na końcu doprawiamy solą i pieprzem i wszystko razem mieszamy łącząc smaki.

I sałatka gotowa :)




Przedstawiam wam produkt firmy Jamar, który miałam okazję przetestować! Znakomita mieszanka warzyw idealna do każdej sałatki!! Warto sięgnąć po ich produkty! Ponieważ jest to 4 rzecz którą mam okazję testować i nie mam najmniejszych zastrzeżeń do produktów.



***

Dawno mnie nie było , ale remonty bywają uciążliwe ;)

Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie :) 



Share:

7 komentarze

  1. Już wysłałam swojego po zakupy, będzie dziś ta sałatka :) Dzięki za przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. my do tej sałatki dorzucamy czasem jeszcze garść szynki pokrojonej w kosteczke ;-) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. a tam, jeśli coś jest dobrej jakości i łatwo dostępne, to dlaczego by z tego nie korzystać? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często robię taką sałatkę, ale przepis troszke się różni od mojego, jednak polecam bardzo, dobra sałatka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast majonezu użyłem śmietany. To było również bardzo smaczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)